Compania braşoveană Visual Fan, care comercializează diferite produse electronice sub brandul Allview, a vândut în primele şapte luni ale anului peste 60.000 de smartphone-urii şi aproximativ tot atâtea tablete PC, şi se aşteaptă ca la sfârşitul anului să depăşească 100.000 unităţi livrate pentru ambele tipuri de dispozitive mobile, a declarat pentru ZF Alin Nişcov, director de vânzări al Allview. Anul trecut, Allview a vândut 18.000 de smartphone-uri şi 48.000 de tablete.
„În momentul de faţă aproape unu din patru români cumpără un telefon Allview la preţul de listă, fără abonament“, a spus Alin Nişcov, adăugând că brandul Allview a avut în primul semestru o cotă de 27% din piaţa locală pe care se comercializează telefoane mobile la preţuri de raft. Din piaţa totală de profil, care include şi vânzările de smartphone-uri realizate prin intermediul operatorilor telecom, Allview a înregistrat o cotă de 8%.
Aproximativ 10% din producţia Allview merge la export. Tabletele şi smartphone-urile Allview sunt produse în China şi folosesc platforma software Google Android. Allview concurează în principal cu alţi jucători locali (Evolio, E-Boda, Serioux) pe un segment de preţ de aproximativ 90 - 300 de euro. Continuarea pe ZFCorporate
Compania braşoveană Visual Fan, care comercializează diferite produse electronice sub brandul Allview, a vândut în primele şapte luni ale anului peste 60.000 de smartphone-urii şi aproximativ tot atâtea tablete PC, şi se aşteaptă ca la sfârşitul anului să depăşească 100.000 unităţi livrate pentru ambele tipuri de dispozitive mobile, a declarat pentru ZF Alin Nişcov, director de vânzări al Allview. Anul trecut, Allview a vândut 18.000 de smartphone-uri şi 48.000 de tablete.
„În momentul de faţă aproape unu din patru români cumpără un telefon Allview la preţul de listă, fără abonament“, a spus Alin Nişcov, adăugân