Între 23-25 august, Asociația Junior Business Club a organizat un atelier de lucru (workshop) intitulat „Innovative startups” în tabăra Evita din localitatea Cătrușa, lângă Târgu Secuiesc.
Vineri seara, președintele Asociației, Karácsony Zsolt, în discursul lui de bun venit a remarcat că atelierul din acest an are o temă care nu a fost încă dezbătută de alte organizații de afaceri din țară. „Scopul nostru este ca participanții în timpul workshop-ului să învețe cum să genereze idei inovative care să fie în același timp fezabile și practice. Și invitații vor furniza informații suficiente ca la sfârșitul taberei fiecare echipă să prezinte o idee inovativă de succes.”
Sâmbătă, rolul principal l-au avut prezentările profesionale. În primele ore ale dimineții Héjja Huba Ferencz, membru al asociației, a ținut o prezentare intitulată „Start-up-uri inovative”. Economistul a explicat pas cu pas termenii din titlu, după care a vorbit despre specificul, caracteristicile, regulile și cultura unui start-up, dând exemple de astfel de afaceri de succes. Printre altele a fost prezentat și modul în care se nasc ideile mari. „Este important să nu dorim să avem idei inovative cu orice preț, mai degrabă să încercăm să ne concentrăm asupra problemelor. Majoritatea start-up-urilor nu sunt de succes din cauza lipsei de idei inovative.”
După amiază, directorul Agenției Județene pentru Ocuparea Forței de Muncă Covasna, Kelemen Tibor, și directorul Inspectoratului Teritorial de Muncă din județul Covasna, Ördög Lajos, au ținut discursuri. Oamenii nu cunosc diferența între cele două instituții județene, astfel că prezentările s-au focusat pe domeniile de activitate ale celor două instituții. Seria de prezentări a fost încheiată de Ciotlaus Pál, directorul firmei Promoteus Advertising, care a vorbit despre oportunitățile de finanțare, crowdsourcing și testarea ideilor noi de a