Ramona Mănescu, noul ministru al Transporturilor, a răspuns astăzi, cu ocazia preluării portofoliului de la premierul Victor Ponta, câtorva întrebări adresată de jurnalişti, lucru care a scos la iveală cât de conectată este la căile de comunicaţii pe care le va administra din noua funcţie. Noul ministru a precizat că nu a mai călătorit cu trenul din 2002-2003, atunci când au început lucrările de reabilitare la linia de cale ferată Constanţa-Bucureşti, motiv pentru care a renunţat să mai circule, în acea perioadă, cu trenul în România. “Călătoream de la Constanţa la Bucureşti, dar când au început lucrările şi călătoria dură 5-7 ore am renunţat”, a răspuns Mănescu unei întrebări adresată de jurnalişti. Mai mult, noua şefă de la Transporturi a menţionat că a călătorit cu metroul doar în perioada în care era studentă, astfel că nu mai ştie cât costă o călătorie. Cu ocazia depunerii jurământului de învestitură, eveniment desfăşurat luni, la Palatul Cotroceni, preşedintele Traian Băsescu i-a recomandat Ramonei Mănescu să privească la patru lucruri: “privatizarea CFR Marfă, absorbţia fondurilor europene, tronsonul Nădlac-Arad, pentru că restul tronsoanelor de la Sibiu sunt în execuţie, şi metroul bucureştean. În rest, vă doresc mult succes şi îmi exprim speranţa că nu veţi mai avea aprecieri de tip Crin Antonescu legate de DNA”.
Sursă: www.capital.ro
Ramona Mănescu, noul ministru al Transporturilor, a răspuns astăzi, cu ocazia preluării portofoliului de la premierul Victor Ponta, câtorva întrebări adresată de jurnalişti, lucru care a scos la iveală cât de conectată este la căile de comunicaţii pe care le va administra din noua funcţie. Noul ministru a precizat că nu a mai călătorit cu trenul din 2002-2003, atunci când au început lucrările de reabilitare la linia de cale ferată Constanţa-Bucureşti, motiv pentru care a renunţat să mai circule, în acea perioadă