AUDIENȚE. Returul Legia – Steaua (2-2) a fost de bun augur pentru TVR 1. Postul public a fost pe primul loc în audiențe pe intervalul desfășurării partidei (care s-a văzut și pe Dolce Sport și Digi Sport), în urma căreia Steaua s-a calificat în grupele UEFA Champions League.
NAȚIONAL. La nivelul întregii țări, aproape 1,7 milioane de români au urmărit în fiecare minut partida de pe TVR 1, dublu față de următorul clasat, Pro TV. Dolce Sport a fost pe locul șapte, cu o medie de aproape 300.000 de români în fiecare minut.
De remarcat, la nivel național, poziția a zecea pentru Disney Channel (aproape 190.000 de telespectatori), cu 30.000 mai mulți decât locul următor, România TV.
URBAN. Peste 850.000 de orășeni se uitau în fiecare minut la meciul de pe TVR 1. La nivel urban, locul doi, la o diferență considerabilă, a fost al Kanal D, urmat de Pro TV. Dolce Sport a fost pe locul șapte și la orașe, cu o medie de 130.000 de telespectatori pe minut.
Audiențele posturilor TV pe intervalul partidei Legia – Steaua, la nivel NAȚIONAL:
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audiențele posturilor TV pe intervalul partidei Legia – Steaua, în mediul URBAN:
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Ce s-a întâmplat la meciul din tur, care nu a fost și pe TVR1?
Meciul de pe Arena Națională, turul Steaua – Legia a fost disponibil doar pentru abonații Romtelecom și RCS/Digi, fii