Bebeluşii de astăzi iau contact cu mediul virtual la 60 de minute de la naştere. Entuziasmul şi nerăbdarea îi împinge pe cei abia deveniţi părinţi „să-şi arunce“ propriii copii în vârtejul online, pe Facebook, Instagram sau Twitter, la aproape o oră după ce i-au adus pe lume.
Potrivit unor sondaje realizate în Marea Britanie, două treimi din totalul nou-născuţilor apar în mediul online la nici 60 de minute de la naştere. Principalul motiv care stă în spatele acestor acţiuni pare să fie legat de euforia creată de naşterea prinţului George, bebeluşul lui Kate Middlenton şi al lui William.
În luna iulie, ducesa de Cambridge a părăsit maternitatea St. Louis din Londra, după numai 24 de ore de la naştere, în aplauzele şi strigătele de bucurie ale celor veniţi să-l celebreze pe noul urmaş la tron. Gestul ei nu a rămas neobservat, motiv pentru care, astăzi, 74% din cei deveniţi părinţi se grăbesc să-şi confirme public noul statut. Şi cum altfel ar putea face asta dacă nu printr-o postare pe Facebook?
Întrebaţi cine anume uploadează fotografiile cu nou-născuţii pe internet, numai 62% din părinţi au recunoscut că ei înşişi şi-au făcut timp pentru o interacţiune socială. Iar atunci când mamele şi taţii sunt prea ocupaţi, rudele (22%) şi prietenii apropiaţi (16%) le dau o mână de ajutor.
Beyoncéa fost mândră să-şi scoată copilul în public, pe internet FOTO Tumblr
Rezultatele aceloraşi sondaje au arătat şi care sunt reţelele preferate ale părinţilor atunci când împărtăşesc fotografiile cu o comunitate online. Astfel, 77% din subiecţii intervievaţi rămân fideli Facebook-ului, în timp ce procentul scade până la 48% în cazul Instagram şi 32% în cazul Flickr.
Concluziile amintite anterior vin în completarea unui sondaj condus de site-ul Posterista care a chestionat 2.367 de părinţi cu copii mai mici de cinci ani. Potrivit acestora, 64%