Retailerul de fashion H&M aduce în România în octombrie şi colecţia de decoraţiuni interioare H&M Home, găzduită de noul magazin care va fi deschis în centrul comercial Promenada din Floreasca. „Deschiderea noului nostru magazin din Promenada marchează continuarea expansiunii H&M, acesta fiind cel de-al 26-lea magazin în România şi al 8-lea deschis în Capitală. În acelaşi timp, facem un pas înainte în dezvoltarea noastră, prin extinderea ofertei cu colecţia H&M Home, care sunt sigur că va fi foarte apreciată şi de clienţii noştri din România“, a declarat Ralf Wein, country manager al H&M pentru România.
Compania precizează că acesta este primul magazin din ţară care va găzdui colecţia de decoraţiuni interioare. Noul magazin, care va avea o suprafaţă de peste 2.300 de metri pătraţi şi va fi deschis în 17 octombrie, odată cu centrul comercial, va cuprinde pe lângă colecţia H&M Home şi colecţiile pentru femei, bărbaţi, adolescenţi şi copii. În România, vânzările H&M au crescut cu 38%, la 222 milioane coroane suedeze (25,8 milioane euro), în trimestrul al doilea al anului fiscal în curs, respectiv martie-mai 2013, perioadă în care a deschis trei magazine. În anul fiscal 2012 H&M şi-a dublat vânzările pe piaţa românească, la 635 milioane coroane suedeze (74 milioane euro), după deschiderea a opt magazine.
Acest articol a apărut în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 29.08.2013
Retailerul de fashion H&M aduce în România în octombrie şi colecţia de decoraţiuni interioare H&M Home, găzduită de noul magazin care va fi deschis în centrul comercial Promenada din Floreasca. „Deschiderea noului nostru magazin din Promenada marchează continuarea expansiunii H&M, acesta fiind cel de-al 26-lea magazin în România şi al 8-lea deschis în Capitală. În acelaşi timp, facem un pas înainte în dezvoltarea noastră, prin extinderea ofertei cu colecţia H&M H