Cel mai mare bon de casă înregistrat de IKEA România în anul financiar 1 septembrie 2012 – 31 august 2013 a fost de 55.874 lei ( aproximativ 12.500 de euro), conform informaţiilor oferite de companie.
„Clientul a plătit în numerar, a primit 126 lei rest, şi a cumpărat în cea mai mare parte mobilier pentru birou din familia de produse pentru depozitare GALANT”, a declarat pentru ZF Daniela Stoican, PR Manager al IKEA România, companie care în anul 2012 a înregistrat un rulaj de 76,2 milioane de euro.
Cifra de afaceri a companiei se împarte în mod egal între mobilier şi decoraţiuni, iar în topul celor mai vândute produse sunt piese de mobilier precum măsuţa Lack cu circa 15.000 de bucăţi sau scaunul Stefan cu 9.000 de bucăţi vândute. În ultimii doi ani compania spune că a păstrat preţurile produselor, optimizând costurile de logistică. În prezent, IKEA are circa 40 de furnizori locali, iar aproximativ 4-5% din produsele disponibile în magazin sunt fabricate în România, potrivit informaţiilor furnizare anterior de companie. Pentru anul financiar 2012-2013, compania estima anterior un avans al cifrei de afaceri, însă nu a înaintat o cifră exactă.
IKEA a deschis în 2007 magazinul din România, situat în zona comercială Băneasa din nordul Capitalei, înregistrând atunci 2,7 milioane de vizitatori. În perioada septembrie 2011-august 2012 unitatea a avut 2,9 milioane de vizitatori, număr similar cu cel din 2007, iar Cornel Oprişan, retail manager al IKEA România a precizat că este puţin probabil ca în 2014 suedezii să deschidă un al doilea magazin în România.
Cel mai mare bon de casă înregistrat de IKEA România în anul financiar 1 septembrie 2012 – 31 august 2013 a fost de 55.874 lei ( aproximativ 12.500 de euro), conform informaţiilor oferite de companie.
„Clientul a plătit în numerar, a primit 126 lei rest, şi a cumpărat în cea mai mare pa