TIMIŞOARA. Pe Youtube circulă tot felul de clipuri de prezentare cu oraşul nostru realizate de diferite persoane, niciunul oficial însă. Iată că acum situaţia s-a schimbat.
Viceprimarul Dan Diaconu a anunţat, miercuri, că în ultimele săptămâni a fost realizat un filmuleţ de prezentare al Timişoarei, care va promova imaginea oraşului. Acesta a costat 3.500 de euro, bani proveniţi din sponsorizări.
Existau diverse filmuleţe pe care nu le-am realizat noi, le putem viziona ca orice spectator pe Youtube. Avem nevoie de un astfel de instrument de promovare, o invitaţie de a descoperi şi admira Timişoara. Am încercat să prezentăm prin film un oraş viu, modern, care să fie atrăgător atât din punct de vedere al afacerilor şi turismului, să prezentăm puţin oamenii pe care Timişoara îi are şi sunt cel mai important bun şi cel mai important avantaj pe care Timişoara îl are în acest moment, care creează atmosfera acestui oraş. Unele tehnici de filmare sunt fabuloase, s-a folosit o macara, o dronă, în film apar cadre subacvatice. Este un film de scurtă durată, două minute şi jumătate, protagoniştii filmului sunt oameni obişnuiţi, are un caracter autentic. În perioada următoare o să completăm cu alte filmări dacă va fi cazul, a declarat viceprimarul Dan Diaconu.
TIMIŞOARA. Pe Youtube circulă tot felul de clipuri de prezentare cu oraşul nostru realizate de diferite persoane, niciunul oficial însă. Iată că acum situaţia s-a schimbat.
Viceprimarul Dan Diaconu a anunţat, miercuri, că în ultimele săptămâni a fost realizat un filmuleţ de prezentare al Timişoarei, care va promova imaginea oraşului. Acesta a costat 3.500 de euro, bani proveniţi din sponsorizări.
Existau diverse filmuleţe pe care nu le-am realizat noi, le putem viziona ca orice spectator pe Youtube. Avem nevoie de un astfel de instrument de promovare, o invitaţie de a descoperi şi admira