Mihai Georgescu (46 de ani), executivul care a condus timp de mai bine de două decenii afacerile Wrigley în România, a preluat poziţia de director general al Kandia Dulce, compania în portofoliul căreia se găsesc branduri precum Rom, Măgura, Primola, Kandia sau Laura.
Executivul a fost numit la şefia operaţiunilor locale ale gigantului american încă din 1992, anul când Wrigley intra pe piaţa locală. În momentul plecării la începutul acestui an Georgescu spunea că vrea să rămână în domeniul FMCG, unde şi-a construit întreaga carieră.
Georgescu este unul dintre cei mai longevivi manageri români de multinaţională de pe piaţa locală. În medie mandatul unui manager, fie el român sau străin, este de 4-5 ani, iar criza a mai redus această perioadă cu 1-2 ani. Continuarea pe ZFCorporate
Mihai Georgescu (46 de ani), executivul care a condus timp de mai bine de două decenii afacerile Wrigley în România, a preluat poziţia de director general al Kandia Dulce, compania în portofoliul căreia se găsesc branduri precum Rom, Măgura, Primola, Kandia sau Laura.
Executivul a fost numit la şefia operaţiunilor locale ale gigantului american încă din 1992, anul când Wrigley intra pe piaţa locală. În momentul plecării la începutul acestui an Georgescu spunea că vrea să rămână în domeniul FMCG, unde şi-a construit întreaga carieră.
Georgescu este unul dintre cei mai longevivi manageri români de multinaţională de pe piaţa locală. În medie mandatul unui manager, fie el român sau străin, este de 4-5 ani, iar criza a mai redus această perioadă cu 1-2 ani. Continuarea pe ZFCorporate