TIMISOARA. Timisoara are, in cele din urma, un film de prezentare. A costat nici mai mult nici mai putin de 3.500 de euro si dureaza 2 minute si 30 de secunde. Filmul fara nume cuprinde cadre cu obiectivele turistice ale capitalei Banatului.
“Filmul a fost realizat ca o invitatie de a descoperi si admira Timisoara de catre turisti, dar si de catre proprii cetateni. Un oras viu, vibrant, modern, atragator atat din punct de vedere al afacerilor, cat si din punct de vedere al turismului, un oras pentru care principalul avantaj sunt oamenii, cei care dau atmosfera placuta, proaspata si tanara. Timisoara este mandra de patrimoniul sau cultural si istoric, de multitudinea de obiective turistice, de cladirile istorice, dar cel mai mult de locuitorii sai”, transmit reprezentantii Primariei Timisoara.
Asadar, filmul cuprinde 2 minute si 30 de secunde. Pentru realizarea lui au fost folosite “elemente si tehnici speciale”, dezvaluie viceprimarul Dan Diaconu: “macara, cadre subacvatice, Tilt and Shift cadre aeriene, filmare cu drona, timelaps samd”.
Potrivit lui Diaconu, bugetul a fost de 3.500 de euro, fiind acoperit in mare parte din sponsorizari. In prima faza, acesta va fi prezentat in premiera peste hotare, la Maastricht, odata cu semnarea acordului de cooperare culturala intre Timisoara, provincia Limburg si alte 3 orase europene.
Tu ce parere ai despre filmul de prezentare a Timisoarei? Merita promovat sau nu?
TIMISOARA. Timisoara are, in cele din urma, un film de prezentare. A costat nici mai mult nici mai putin de 3.500 de euro si dureaza 2 minute si 30 de secunde. Filmul fara nume cuprinde cadre cu obiectivele turistice ale capitalei Banatului.
“Filmul a fost realizat ca o invitatie de a descoperi si admira Timisoara de catre turisti, dar si de catre proprii cetateni. Un oras viu, vibrant, modern, atragat