Contul de comunicare al site-ului de anunturi generaliste gratuite Mercador.ro a fost castigat de PrSteps, o agentie fondata anul acesta care este specializata in comunicarea brandurilor tehnologice si de comert electronic.
“Am ales PrSteps pentru experienta echipei in comunicarea brandurilor online si pentru ca au aratat, inca de la bun inceput, o intelegere corecta si imediata a sectorului in care Mercador.ro activeaza si a obiectivelor noastre de business”, mentioneaza Cristina Gheorghitoiu, manager de business in cadrul Mercador.ro.
Lansat in 2010, Mercador.ro face parte din cadrul Allegro Group Romania, alaturi de Autovit.ro, Fashiondays.ro si Compari.ro.
Site-ul ofera utilizatorilor posibilitatea de a publica anunturi de vanzare gratuite in orasul lor sau in regiunile apropiate. Pe Mercador.ro sunt publicate 850.000 de anunturi lunar (dintre care 300.000 sunt noi) in domenii precum imobiliare, auto, electronice si electrocasnice, produse de moda si pentru copii, articole sportive, obiecte pentru casa si gradina si multe altele. Citeste si:Seful Tocmai.ro: Site-urile de anunturi vor atrage un procent important din investitiile de marketingRaport Naspers: Am investit 120 mil. dolari in eMag si Souq GroupCompetence Call Center recruteaza 70 de oameni
Agentia PrSteps a fost fondata la inceputul acestui an de catre Alexandra Dumitru (27 de ani), manager de proiect in cadrul Fundatiei VentureConnect, si Iuliana Butuc Cerchez (37 de ani), fost jurnalist de business si fost corporate affairs officer in cadrul Gecad- grup fondat de Radu Georgescu, unul dintre cei mai cunoscuti antreprenori din domeniul IT.
Printre clientii agentiei se numara: Elefant.ro, Entersoft Romania, Avangate, Gecad Net, Gecad Group, Softelligence si Fundatia VentureConnect.
Piata romaneasca de relatii publice este estimata la in jur de 30 de milioane