Piaţa locală de internet va avea în continuare o evoluţie pozitivă, trendul fiind de creştere a consumului, precum şi de creştere a ratei de penetrare a internetului, a declarat Severina Pascu, CEO al UPC pentru România şi Ungaria.
Piaţa locală de internet va avea în continuare o evoluţie pozitivă, trendul fiind de creştere a consumului, precum şi de creştere a ratei de penetrare a internetului, a declarat Severina Pascu, CEO al UPC pentru România şi Ungaria.
„Internetul are în continuare cea mai mare rată de creştere dintre serviciile de telecom. Se aşteaptă ca pe de-o parte să crească rata de penetrare a internetului, iar pe de altă parte să crească consumul în acoperirea geografică existentă prin creşterea numărului de echipamente şi a utilizatorilor simultani“. Ea a subliniat importanţa ratei de penetrare a internetului în economie, studiile arătând că o creştere a ratei de penetrare a internetului cu 10% duce la creşterea PIB cu 1,5%.
UPC este una dintre cele mai mari companii locale de comunicaţii prin cablu, care furnizează servicii de televiziune prin cablu şi prin satelit, internet de mare viteză şi telefonie fixă digitală.
România are cea mai scăzută rată de penetrare a serviciilor de internet fix rapid din UE, de 16,6%, dar se află în top cinci în blocul comunitar în ceea ce priveşte procentul de conexiuni cu viteze de cel puţin 100 Mbps, potrivit unui raport al Comisiei Europene.
În ultimii ani, compania a investit masiv pentru dezvoltarea infrastructurii pentru acces în bandă largă, circa 30 milioane euro anual şi va continua să facă investiţii în această direcţie, a menţionat CEO-ul UPC. Continuarea pe ZFCorporate
Piaţa locală de internet va avea în continuare o evoluţie pozitivă, trendul fiind de creştere a consumului, precum şi de creştere a ratei de penetrare a internetului, a decla