Marea majoritate a aleșilor generali ai Capitalei au refuzat, ieri, să voteze cererea primarului general al Capitalei, Sorin Oprescu, de ca cumpăra un soft în care să fie înregistrate petițiile bucureștenilor. Motivul: edilul-șef cere aproape două milioane de euro, spunând că numai așa pot fi rezolvate mai repede problemele. Liderul PNL a consilierilor generali ai Capitalei, Cornel Pipetea, a explicat că nu a votat această inițiativă pentru că i se pare că se cer prea mulți bani și că nu se justifică alocarea a proape două milioane de euro. Sursa: LIBERTATEA
Edilul-șef al Capitalei a încercat să le explice aleșilor că softul este necesar pentru că cel actual este vechi și că nu mai are licență din 2007.
Iar, când a fost întrebat de de costă atât, acesta a început să facă glume pe seama întrebării. Concret, alesul Silviu Văduva l-a întrebat pe primarul general de ce este nevoie de atâția bani pentru achiziționarea soft-ului, iar Sorin Oprescu a replicat: „Habar nu aveți ce vorbiți”.
Pe de altă parte, alesul general Cornel Pipetea i-a dat dreptate lui Văduva, spunând că nu se justifică achiziționarea unui soft atât de scump. „Am cerut sumele defalcate și nu se justifică. Este alocată o sumă foarte mare pentru instruirea personalului. Două milioane de euro este mult, prea mult”, a explicat Pipetea, care a precizat că nu are detalierea costurilor pe motiv că specialiștii Municipalității vin cu documentele la Comisiile de Specialitate ale Consiliului general al Capitalei și pleacă cu ele, „având directivă să nu le lase aleșilor generali”.
În prezent, în medie, o petiție depusă de o persoană la Registratura Primăriei Capitalei este rezolvată în aproximativ trei luni.