Segmentul iaurturilor, unul dintre cele mai importante de pe piaţa lactatelor, cu o valoare estimată la 250 de milioane de euro, a înregistrat un avans de circa 5% în primele şase luni ale acestui an comparativ cu aceeaşi perioadă a anului precedent, în timp ce piaţa totală a suferit o contracţie de 7%, arată o analiză a ZF pe baza informaţiilor furnizate de cei mai importanţi jucători.
„Categoria iaurt continuă să rămână una dintre cele mai dinamice şi competitive din piaţa lactatelor. Este unul dintre segmentele aflate pe un trend ascendent de la an la an şi acelaşi lucru este valabil şi pentru anul acesta“, a declarat pentru ZF Cristina Miclea, directorul de marketing al Albalact, companie cu afaceri de 77 mil. euro anul trecut. Continuarea pe ZFCorporate
Segmentul iaurturilor, unul dintre cele mai importante de pe piaţa lactatelor, cu o valoare estimată la 250 de milioane de euro, a înregistrat un avans de circa 5% în primele şase luni ale acestui an comparativ cu aceeaşi perioadă a anului precedent, în timp ce piaţa totală a suferit o contracţie de 7%, arată o analiză a ZF pe baza informaţiilor furnizate de cei mai importanţi jucători.
„Categoria iaurt continuă să rămână una dintre cele mai dinamice şi competitive din piaţa lactatelor. Este unul dintre segmentele aflate pe un trend ascendent de la an la an şi acelaşi lucru este valabil şi pentru anul acesta“, a declarat pentru ZF Cristina Miclea, directorul de marketing al Albalact, companie cu afaceri de 77 mil. euro anul trecut. Continuarea pe ZFCorporate