Sute de proprietari de apartamente din Fieni şi Târgovişte se plâng de faptul că la o lună de la schimbarea conducerii Companiei de Apă, facturile la apa rece curentă au explodat. În facturile primite acasă se arată că preţul crescut este destinat acoperirii pierderilor. Oamenii spun susţin că sumele care li se impută sunt nejustificate, atâta timp cât dau citirea corectă şi nu au pierderi în apartamente.
“Ăsta e branşamentul general al dânşilor. Eu sunt înţepat la această conductă. De aici în colo pe noi nu ne mai interesează. Pe noi ne interesează de aici în colo. Uitaţi-vă cum arată. Sunt pozate tot. Deci pierderi nu avem”, spune administratorul unei scări de bloc din Târgovişte.
Investiţii “nefolositoare”, în opinia Companiei de Apă
Foarte mulţi proprietari de apartament au făcut şi investiţii de câte 600 de lei în apometre individuale la uşă, special pentru a nu mai plăti atât de multe pierderi. Acum însă, se pare că aceste aparate nu sunt recunoscute de Compania de Apă, deşi ele au fost instalate cu acordul societăţii. Asta ar fi una din cauze. O a doua cauză pentru “umflarea” facturilor ar fi citirea şi introducerea datelor de consum eronate într-un soft care gestionează toată reţeaua de apă din judeţ.
“Se mai întâmplă şi chestiuni de genul ăsta”
“Situaţia cred că a apărut din faptul că oamenii nu au dat citirea corectă şi la cei care au implementat sistemul, din cauza diferenţelor pe care le au aparatele de măsură de la intrarea în bloc şi cu cele care au fost montate la uşa apartamentelor. Poate fi şi o eroare umană. se poate să fie o cifră care nu este vizibilă atunci când o citesc angajaţii noştri şi atunci apare greşeala şi în soft. Se mai întâmplă şi chestiuni de genul ăsta”, a declarat Ion Ponorică, director adj Compania de Apă Târgovişte – Dâmboviţa.
Şefii compa