Podul de pe DN 2N Dumbrăveni-Sihlea, şubrezit de vreme şi de şoferii maşinilor de mare tonaj care nu respectă restricţia de 8,5 tone instituită din 2007, va fi modernizat în perioada imediat următoare. Podul nu a mai fost refăcut de mai bine de 10 ani, timp în care s-a deteriorat.
În anul 2007, din cauza uzurii, pe acest pod a fost instituită o limită de tonaj de 8,5 tone, limită pe care transportatorii de cereale nu o respectă. Acest lucru face ca podul să se deterioreze şi mai mult, iar călătoria pe aceasta să fie un pericol. Tot în 2007, angajaţii de la drumuri au intervenit pe acest pod şi l-au mai cârpit atât cât s-a putut. Reprezentanţii SDN Vrancea recunosc faptul că podul este şubred şi spun că s-a deteriorat şi mai mult din cauza traficului greu. Aceştia au făcut demersuri la Regionala de Drumuri şi Poduri Iaşi şi s-a obţinut o finanţare, astfel încât să poată începe lucrările. Podul a fost deja expertizat şi cel mai probabil de săptămâna viitoare, se va interveni pentru modernizarea acestuia.
Până atunci, reprezentanţii SDN şi poliţiştii îi sfătuiesc pe şoferi să respecte indicatoarele montate la faţa locului şi implicit restricţia de 8,5 tone instituită de ani buni şi nerespectată niciodată.
Oamenii din zonă sunt nemulţumiţi şi au cerut autorităţilor să ia măsuri pentru a putea circula în siguranţă. „Podul de trecere peste calea ferată situat la Dumbrăveni pe drumul naţional DN2N este un real pericol pentru cei se încumetă să-l treacă. Am anunţat şi Agenţia de Drumuri şi Poduri din Focşani, dar au spus că ştiu despre ce este vorba şi să nu-mi fac griji că nu o să se întâmple nimic“, ne-a scris o cititoare.
Podul de pe DN 2N Dumbrăveni-Sihlea, şubrezit de vreme şi de şoferii maşinilor de mare tonaj care nu respectă restricţia de 8,5 tone instituită din 2007, va fi modernizat în perioada imediat u