Aflat la mititica, Nelu Iordache, patronul Blue Air și al societății Romstrade, l-a denunțat pe Silaghi că l-a șpăguit cu 200.000 de euro. Iordache i-a dat potul rândul trecut, în iunie 2012, ca demnitarul să nu-i rezilieze contractul Romstrade cu CNADR, când Silaghi fusese ministrul Transporturilor în primul Guvern Ponta. Concomitent, DNA a eliberat niște stenograme, care arată că lipeala dintre Iordache și Silaghi a fost făcută de comisarul-șef de poliție Remus Șpan.
Fost șef la “Doi și-un sfert”, iar apoi adjunct al Inspectoratului General al Poliției de Frontieră, Șpan a divulgat secrete de stat și a favorizat mai mulți infractori. A fost monitorizat de SRI și scăpat de pușcărie grație implicării unor granguri din CSAT, ca ulterior să devină șeful dispozitivului de securitate al societății Țiriac Air Service.Alături de Șpan au fost cooptați și colegul său de la „Doi și-un sfert”, Raul Bădulescu, implicat în scandalul “Cocaină din Venezuela”, plus fostul polițist Cosmin Andreica, de la IJP Satu Mare, arestat pentru furt și trafic de mașini de lux. După terminarea programului la Țiriac, Remus Șpan presta același gen de activitate la compania Blue Air a lui Nelu Iordache. C.I.
Aflat la mititica, Nelu Iordache, patronul Blue Air și al societății Romstrade, l-a denunțat pe Silaghi că l-a șpăguit cu 200.000 de euro. Iordache i-a dat potul rândul trecut, în iunie 2012, ca demnitarul să nu-i rezilieze contractul Romstrade cu CNADR, când Silaghi fusese ministrul Transporturilor în primul Guvern Ponta. Concomitent, DNA a eliberat niște stenograme, care arată că lipeala dintre Iordache și Silaghi a fost făcută de comisarul-șef de poliție Remus Șpan.
Fost șef la “Doi și-un sfert”, iar apoi adjunct al Inspectoratului General al Poliției de Frontieră, Șpan a divulgat secrete de stat și a favorizat mai mulți infractori. A fost monitorizat de SRI și