Openmind a creat pentru Blue Air prima soluţie de căutare a biletelor de avion direct de pe Facebook, cu ajutorul hashtag-urilor. Soluţia foloseşte noua tehnologie a hashtag-urilor Facebook pentru a recunoaşte de fiecare dată când un utilizator postează #zbor plecare destinaţie (de exemplu: #zbor Bucureşti - Barcelona) direct pe pagina f.com/BileteBlueAir, potrivit unui comunicat emis de compania Openmind.
De asemenea, Openmind a dezvoltat şi www.zboracum.ro pentru a uşura şi mai mult mecanica de căutare a celor mai ieftine bilete de avion Blue Air, folosind tehnologia Facebook Hashtags în afara platformei, unde execuţia creativă este limitată.
"Aplicaţia inovativă a fost concepută şi dezvoltată pentru a adresa o necesitate reală a audienţei: găsirea celor mai ieftine bilete de avion, în cel mai scurt timp posibil. Această abordare este în linie cu diferenţiatorul competitiv al companiei Blue Air - Smart Flying - ce se traduce prin procesul constant de inovare şi de livrare a celor mai competitive servicii", se arată în comunicat.
Openmind este o agenţie de digital ce ajută brandurile să genereze idei creative de business şi să livreze utilitate de brand prin strategii sustenabile şi tehnologii creative. Din portofoliul de clienţi Openmind fac parte business-uri precum: eightytwenty Ireland, Havas Worldwide, Kofi Annan Foundation, Kanal D Romania, Zebra Pay sau Ripple Technologies.
Openmind si Blue Air, singura companie aeriană privată din România, dezvoltă împreună soluţii online pentru pasageri încă din 2004.
Openmind a creat pentru Blue Air prima soluţie de căutare a biletelor de avion direct de pe Facebook, cu ajutorul hashtag-urilor. Soluţia foloseşte noua tehnologie a hashtag-urilor Facebook pentru a recunoaşte de fiecare dată când un utilizator postează #zbor plecare destinaţie (de exemplu: #zbor Bucureşti - Barcelona) direct pe