COMUNICAT
MIDASMEDIA – modificări de strategie
Midasmedia, liderul de vânzare de publicitate în presa scrisă locală, a operat o serie de modificări în strategia sa de afaceri, pentru a asigura o consolidare a reprezentativității sale, inclusiv în zona de televiziune și de radio.
Astfel Midasmedia va inaugura în cursul lunii septembrie 2013 primul pachet din portofoliul de televiziuni regionale si locale, iar din 2014 va activa si pe piata de vanzari de publicitate radio, după ce în 2013 Midasmedia și-a dezvoltat activitatea prin portofoliul de outdoor cu o retea nationala de back-lituri si colaborarea in vanzari cu Newline Mediahouse.
Pe piața presei scrise, unde Midasmedia va modifica acoperirea zonei Oltenia, prin cooptarea unui nou partener, cotidianul Ediție Specială, în urma separării de Gazeta de Sud (GdS), care și-a modificat recent strategia de afaceri.
Editorul Ediției Speciale a apreciat capacitatea Midasmedia de a dezvolta strategii de vânzare pentru regiunea Olteniei. Midasmedia a reușit să obțină, pentru GdS, în 2012 vânzări în creștere cu peste 15%, in conditiile in care bugetele de publicitate in aceeasi perioada au scazut cu peste 30%.
Cotidianul regional Editie Speciala a intrat in acest an in administrarea unei noi echipe de profesionisti de media. Noul actionariat si management al Editiei Speciale apreciaza performantele Midasmedia si doreste sa contribuie la noua strategie de dezvoltare si pozitionare a producatorilor locali de continut de stiri importante, atat in print, cat si in TV si online.
Pe plan extern, Midasmedia va continua strategia de dezvoltare si de investitii si diversificata in urma atragerii de noi parteneri din piata germana de publicitate. Investitiile Grupului Ballroom International, cu careMidasmedia si Adevolution sunt afiliate, il pozitioneaza ast