Consultantul imobiliar Esop a inceput colaborarea cu firma de arhitectura CUB Arhitecture pentru proiecte de „space-planning”, insemnand evaluarea spatiilor de birouri, aranjarea posturilor de lucru, asigurarea accesul usor la documente si echipamente, dispunerea mobilierului.
„Am demarat realizarea de space-planning-uri pentru a furniza partenerilor Esop posibilitatea de a lua cele mai bune decizii, de a evalua corect avantajele si dezavantajele fiecarui spatiu”, declara Alexandru Petrescu, managing partner ESOP Consulting l CORFAC International.
De ce trebuie tinut cont atunci cand se face space–planning:
1. Numarul total de persoane pentru care doriti sa faceti space-planning-ul (este bine sa luati in calcul de la inceput o perpectiva pe termen mediu a numarului de angajati, de pana la 3 ani).
2. Departamentele din cadrul firmei, precizand: numarul de persoane din fiecare department cum doriti sa fie structurate departamentele (in cate birouri, daca exista manageri de department cu birouri individuale) dependentele intre departamente, daca exista (de genul departamentul marketing sa fie langa vanzari sau tradingul sa nu fie aproape de departamentul x etc.) 3. Informatii despre zonele de uz comun si cele auxiliare, de genul meeting room-uri, bucatarie, sala de relaxare, daca este nevoie de o sala de server sau de o zona de arhivare/depozitare
CUB Arhitecture activeaza de 8 ani pe piata, furnizand servicii de office planning companiilor pentru sedii care totalizeaza o suprafata de peste 65.000 mp spatii de birouri. Printre clientii sai se numara Banca Romaneasca (pentru 10.500 mp in cladirea de birouri Upground Business Center si pentru un spatiu de 3.350 mp in cladirea Euro Tower), Enel Energie Romania, DHL Romania, CEZ Romania, Ipsos Interactive Services, Sanofi Aventis si Konica Minolta.
@N_P