In trecut, Puxi si Pudong, in Shanghai, despartite raul Huangpu, erau unite doar de cursele cu feriborul, nu tocmai comode si nicidecum rapide. De cativa ani, insa, podul Nanpu a devenit mandria Shanghaiului, daca nu si a Chinei, o tara cu un sistem de poduri complexe.
Peste podul Nanpu, finalizat in 1991, treceau, imediat dupa inaugurare, circa 14.000 - 17.000 de vehicule zilnic.
In 2006, se ajunsese, conform Amusing Planet, la 120.000 de vehicule.
Ce face unic acest pod, cu o lungime de 8.346 de metri, este designul sau circular, ce-l face sa para un dragon ce pazeste raul Huangpu.
In trecut, Puxi si Pudong, in Shanghai, despartite raul Huangpu, erau unite doar de cursele cu feriborul, nu tocmai comode si nicidecum rapide. De cativa ani, insa, podul Nanpu a devenit mandria Shanghaiului, daca nu si a Chinei, o tara cu un sistem de poduri complexe.
Peste podul Nanpu, finalizat in 1991, treceau, imediat dupa inaugurare, circa 14.000 - 17.000 de vehicule zilnic.
In 2006, se ajunsese, conform Amusing Planet, la 120.000 de vehicule.
Ce face unic acest pod, cu o lungime de 8.346 de metri, este designul sau circular, ce-l face sa para un dragon ce pazeste raul Huangpu.