Nemtenii sînt tot mai nemultumiti de serviciile Companiei Apa Serv, cel mai reclamat lucru fiind pretul si sirul scumpirilor la această utilitate. Asta îi afectează pe toti clientii firmei. Si mai revoltati sînt cei care au trecut prin experienta unei debransări nejustificate, singura lor vină fiind că stau în acelasi bloc cu oameni care nu au puterea financiară să-si plătească utilitătile. Nemtenii pe care i-am intervievat sînt de părere că reprezentantii Apa Serv au obligatia morală să găsească si să îsi schimbe politica fată de clienti, un important lucru fiind reducerea cheltuielilor inutile. Printre acestea se numără un eventual contract de consultantă, chiar două, a căror valoare ar fi de vreo 600 de milioane de lei vechi, din care mare parte reprezintă cheltuielile pentru publicitate, menite să prezinte compania cît mai frumos ochilor lumii. Oamenii însă cred că nu asta trebuie să fie o prioritate, unul dintre intervievati spunînd despre această situatie: „Din păcate, în zilele noastre se pune mare accent pe etichetă si nu pe calitate“.
Aurel Bojescu, Piatra Neamt: Eu le recomand celor de la Apa Serv să caute să fie cît mai corecti fată de clienti. Si cînd spun asta mă gîndesc la cazuri concrete, cînd se stia fără nici un dubiu că se modificau cantitătile de apă care ar fi trebuit facturate către consumatori, ca să iasă profit. Nu e ceva de ieri, de azi, e o situatie mai veche, dar atît de reală! Conform documentelor, societatea cumpăra, să zicem, 1.000m de mc de apă brută, dar, culmea, factura peste 2.000! Total ilogic. Asa că le recomand să caute să fie cinstiti cu oamenii si asta să devină deviza lor, nu să îsi facă reclamă mincinoasă, că nu de campanii de imagine a sefilor Apa Serv au nevoie consumatorii.
Constantin Popa, Piatra Neamt: Tot mai multă lume de la oras se plînge de cît e de greu să trăiesti la bloc, pentru că utilitătil