Noul director general al RAT Brașov, Cristian Radu, a prezentat astăzi, succint, situația econmică a regiei de transport în comun.
În pofida cifrelor alarmante, nu a existat nicio reacție din partea consilierilor locali și a celor din conducerea Primăriei Brașov. Le prezentăm și noi la fel, fără alte comentarii, pe care le așteptăm din partea cititorilor:
Cristian Radu a mai precizat că, deși în contractul de asociere RAT – Primărie, la momentul contractării creditului BERD de 15 milioane de lei pentru achiziția de mașini noi, se specifica faptul că municipalitatea va da banii pentru ratele trimestriale prin subvenții, acest lucru nu s-a întâmplat niciodată. Mai mult, RAT Brașov a plătit din fonduri proprii trei rate, urmând să plătească în noiembrie următoarea rată.
Ce nu a spus noul manager de la RAT este cuantumul datoriilor către furnizorii de bunuri și servicii și către bugetul de stat, dar a precizat că va face o conferință de presă miercurea viitoare, unde probabil vom afla mai multe.
Noul director general al RAT Brașov, Cristian Radu, a prezentat astăzi, succint, situația econmică a regiei de transport în comun.
În pofida cifrelor alarmante, nu a existat nicio reacție din partea consilierilor locali și a celor din conducerea Primăriei Brașov. Le prezentăm și noi la fel, fără alte comentarii, pe care le așteptăm din partea cititorilor:
Cristian Radu a mai precizat că, deși în contractul de asociere RAT – Primărie, la momentul contractării creditului BERD de 15 milioane de lei pentru achiziția de mașini noi, se specifica faptul că municipalitatea va da banii pentru ratele trimestriale prin subvenții, acest lucru nu s-a întâmplat niciodată. Mai mult, RAT Brașov a plătit din fonduri proprii trei rate, urmând să plătească în noiembrie următoarea rată.
Ce nu a spus noul manager de la RAT este cuantumul datoriilor către furniz