Specialistii au inventat un dispozitiv care acumuleaza energia risipita atunci cand o masina trece prin denivelari ale soselei sau gropi.
Aceasta inventie uimitoare va permite economisirea de combustibil de catre sofer si ofera pasagerilor din masina o calatorie mai placuta, scrie Wired.
Companiile ZF Friedrichshafen AG si Levant Power Corp. au creat primul sistem de suspensie activ care este echipat cu o tehnologie de recuperare a energiei.
El se numeste GenShock si ar putea fi inclus in cativa ani in dotarea masinilor de pe piata.
Producatorii asteapta acum companii auto dornice sa implementeze aceasta inventie uimitoare.
Energia acumulata de suspensie este transferata in sistemul electric al masinii, insa soferul mai are de castigat si in alta privinta datorita acestei inventii.
Suspensia inovatoare include o tehnologie care schimba presiunea exercitata de socurile determinate de gropile din sosea.
Aunci cand masina este condusa pe un teren mai denivelat sau soferul opreste brusc de mai multe ori, energia cinetica este transformata in electricitate.
In plus, in functie de terenul pe care ea este condusa, acelasi sistem inalta sau coboara masina pentru a se evita impactul cu solul.
Specialistii au inventat un dispozitiv care acumuleaza energia risipita atunci cand o masina trece prin denivelari ale soselei sau gropi.
Aceasta inventie uimitoare va permite economisirea de combustibil de catre sofer si ofera pasagerilor din masina o calatorie mai placuta, scrie Wired.
Companiile ZF Friedrichshafen AG si Levant Power Corp. au creat primul sistem de suspensie activ care este echipat cu o tehnologie de recuperare a energiei.
El se numeste GenShock si ar putea fi inclus in cativa ani in dotarea masinilor de pe piata.
@