De luni până vineri, jurnalistul va aduce vorba despre economia românească în mai multe emisiuni la radio și TV.
Săptămâna va începe cu Ora de Business, la TVR. „Emisiunea se va difuza luni, marţi şi miercuri, pentru că joia la ora 19 vom face un talkshow cu invitaţi. Deja din luna august v-am obişnuit cu ediţii speciale cu invitaţi, joia. Se va numi Ora de Business, un brand pe care TVR a dorit să îl păstreze. De altfel, din octombrie, la ora 19 se vor difuza zilnic talkshouri la TVR1. Joia e ziua noastră şi dacă aţi văzut măcar o ediţie cu invitat până acum ştiţi că nu obişnuiesc să aduc discuţologi profesionişti, ci oameni importanţi, specialişti, sau politicieni ale căror opinii chiar contează. O să spuneţi – dar de ce ne mai trebuia încă un talkshow, n-avem destule în România? Ba avem, dar al nostru e mai civilizat. Nu invit oameni ca să mă aud eu vorbind, ca să-i desfiinţez sau ca să-i spăl de păcate. Nu ţipăm la nimeni şi cred că v-am demonstrat deja că pot adresa cele mai dure întrebări, zâmbind. Asta înseamnă, în opinia mea, dialog şi dacă îl găsiţi în alte talkshouri nu mă supăr. Mă bucur”, explică Moise Guran.
Începând de vineri, 6 septembrie, TVR începe difuzarea unei campanii de fillere realizate de echipa Biziday în fabricile şi uzinele ţării. Se numeşte “Clubul celor care muncesc în România” şi constă în filmuleţe de trei minute, prin care ne-am clubulpropus să îi convingem pe români să îşi preţuiască munca, să îşi respecte produsele, să se bazeze unii pe ceilalţi, pentru că doar aşa România mai are o şansă. Programul de difuzare al acestor fillere este de la orele 14.50, 18.50 şi 21.50. „Sper să le găsiţi interesante, educative şi chiar amuzante. Campania este susţinută de câteva companii puternice din România – Petrom, Dacia, Carpatcement, Banca Transilvania, Borsec şi altele pe care le veţi cunoaşte treptat. Începem aşadar să le difu