Robert Mureşan a revenit în Campionatul Mondial de Superbike cu prilejul cursei de pe circuitul de la Nurburgring la clasa Stock 1000. Mureşan l-a înlocuit pe accidentatul Alen Gyorfi şi a concurat pentru echipa H-Moto. Pilotul român care la 16 ani concura la MotoGP în clasa 125 cmc s-a calificat pe poziţia a 19-a, din 27 de piloţi, şi a reuşit să termine cursa de pe faimosul circuit din Germania pe locul 17, cu puţin în afara zonei punctelor.
De numele lui Robi Mureşan se leagă speranţele motociclismului românesc de a reveni în MotoGP. Reprezentanţii Federaţiei Române de Motociclism au mărturisit că există un proiect pentru formarea unei echipe care să fie înscrisă la Moto2 în sezonul 2014. Piloţii echipei ar urma să fie românul Robert Mureşan şi italiano-românul Luigi Morciano.
Clasa Moto2 este clasa intermediară a motomondialului de viteză în care se pilotează motociclete cu propulsoare de 600 cmc. Ultimii doi campioni mondiali ai acestei clase au fost Stefan Bradl (2011) şi Marc Marquez (2012), ambii piloţi fiind acum în top la MotoGP cu LCR Honda, respectiv Repsol Honda.
sursa foto: Facebook
Robert Mureşan a revenit în Campionatul Mondial de Superbike cu prilejul cursei de pe circuitul de la Nurburgring la clasa Stock 1000. Mureşan l-a înlocuit pe accidentatul Alen Gyorfi şi a concurat pentru echipa H-Moto. Pilotul român care la 16 ani concura la MotoGP în clasa 125 cmc s-a calificat pe poziţia a 19-a, din 27 de piloţi, şi a reuşit să termine cursa de pe faimosul circuit din Germania pe locul 17, cu puţin în afara zonei punctelor.
De numele lui Robi Mureşan se leagă speranţele motociclismului românesc de a reveni în MotoGP. Reprezentanţii Federaţiei Române de Motociclism au mărturisit că există un proiect pentru formarea unei echipe care să fie înscrisă la Moto2 în sezonul 2014. Piloţii echipei ar urma să fie românul Robert Mu