Campania ”Why Don’t You Come Over?” lansată de Gandul.info a fost premiată cu aur la festivalul Ad Stars 2013, la secțiunea PR.
Juriul de la secțiunea PR a fost condus de Rafe Ring, CMO al Global Insights Group.
Campania Gândul a mai fost selectată pe lista scurtă în același festival la încă trei categorii: Effectiveness, Direct și PSA (Public Service Announcements).
Alte campanii premiate cu numeroase trofee prestigioase anul acesta au fost “Bridge of Life” pentru Samsung Life Insurance din Coreea de Sud și “My blood is red and black” pentru Hemoeba/Esporte Club Victoria din Brazilia.
Performanța din Asia vine la câteva luni după cele două titluri de Finalist, obținute în cadrul Cannes Lions, cel mai important festival de publicitate din lume, tot în secțiunea Public Relations.
Despre Ad Stars
Ad Stars este unul din festivalurile de publicitate importante la nivel mondial, adunând anul acesta peste 12.000 de înscrieri din 59 de țări. Este singurul festival generalist care premiază câștigătorii premiilor Grand Prix cu cecuri în valoare de 10.000 USD.
An de an, festivalul a reușit să aducă în juriu nume de prestigiu, în 2013 cea mai de seamă personalitate fiind legendarul publicitar francez Jacques Seguela, Vice President & Chief Creative Officer, Havas Worldwide.
Despre campania ”Why Don’t You Come Over?”
Inițiată de GMP Advertising și Gândul și continuată cu ajutorul Webstyler, campania ”Why Don’t You Come Over?” a pornit ca un răspuns prompt și plin de umor la campania ”You won’t like it here!”, plănuită de guvernul britanic.
Inițiativa, popularizată de The Guardian, se adresa românilor și bulgarilor, pentru a-i determina pe cetățenii celor două state să nu vină în Marea Britanie începând cu 1 ianuarie 2014 când se vor ridica restricțiile pe piața muncii. În doar două săptămâni, campania s-a răspândit în întrea