Membrii comunității medicale și farmaceutice sunt în pas cu tehnologia, motiv pentru care transmiterea informațiilor către ei, prin intermediul online-ului reprezintă o cale sigură. Însă este importantă modalitatea prin care se ajunge la ei, susține conf.dr. Ion Stavre, de la Școala Națională de Studii Politice și Administrative (SNSPA), unul dintre lectorii de la Școala de vară Simfest, ediția 2013.
”Mediul farmaceutic și medical este, în general, format din persoane instruite, care utilizează calculatorul chiar foarte mult și, dacă mă gândesc doar la rețetele care sunt online, ei sunt niște oameni familiaruzați cu computerul. Ca atare informația online pentru ei este familiară și trebuie găsită modalitatea de a ajunge la ei foarte repede. Cu alte cuvinte trebuie să găsești acea formă de promovare online care să fie foarte rapidă și foarte bine orientată”, a declarat pentru Revista MedFarm conf.dr. Ion Stavre.
Care sunt căile de promovare în mediul online care să aducă efectul scontat?
Conf.dr. Ion Stavre recomanda ca modalitate de comunicare newsletter-ul care permite o mai buna cunoastere a profilul consumatorului. “Exista o gamă largă de instrumente ce pot fi folosite in comunicarea online, inclusiv spoturile video. Și astea se fac cu anumite reguli pentru că mediul online este un mediu rapid, în care consumatorul nu are timp să stea să se uite foarte mult. Ca atare, un spot de maxim 10 secunde despre un produs care să fie semnificativ și să arate clar beneficiile sunt sigur că va fi un spot de succes”, a precizat conf.dr. Ion Stavre.
Tinand cont de toate aceste sfaturi, Revista MedFarm va invita sa va abonati la newslettetul nostru care va ajunge in casuta Dumneavoastra postala electronica in fiecare luni dimineata. Daca nu sunteti inscris, o puteti face accesand urmatorul link: ABONEAZA-TE LA NEWSLETTERUL MEDFARM !
I