Jean-Martin Sembely, 54 de ani, un francez venit în România în urmă cu aproape opt ani pentru a prelua dezvoltarea pe piaţa locală a unui retailer de bricolaj francez, a decis în 2010 să plece din companie, iar un an mai târziu şi-a deschis propriul business: un teren de minigolf iluminat cu ultraviolete, plasat într-un spaţiu din Piaţa Unirii, în care a investit 100.000 de euro.
Golf Planet, brandul prin care este operată această afacere de firma Any Wather Entertainments SRL, a avut în 2012, al doilea an de activitate, venituri de aproape 44.000 de euro, astfel că francezul spune că este departe de a-şi fi acoperit investiţiile.
„Am făcut un business pentru care nu există piaţă, deci nici competitori, astfel că reţete, strategii de poziţionare nu avem. Suntem în situaţia arenelor de laser tag de acum şase ani, când lumea era reticentă la un astfel de concept. Mulţi asociază golful luxului, cred că este costisitor şi practicarea lui într-un spaţiu iluminat cu ultraviolete li se pare încă un lucru ciudat, nu există un trend în sensul acesta, mai ales vara, când lumea preferă încă să meargă la terase. Trebuie să lucrăm la crearea unui obicei de consum, la promovarea conceptului, pentru că nu îţi poţi da seama că vrei ceva dacă nu există“, spune Sembely. Continuarea pe ZFCorporate
Jean-Martin Sembely, 54 de ani, un francez venit în România în urmă cu aproape opt ani pentru a prelua dezvoltarea pe piaţa locală a unui retailer de bricolaj francez, a decis în 2010 să plece din companie, iar un an mai târziu şi-a deschis propriul business: un teren de minigolf iluminat cu ultraviolete, plasat într-un spaţiu din Piaţa Unirii, în care a investit 100.000 de euro.
Golf Planet, brandul prin care este operată această afacere de firma Any Wather Entertainments SRL, a avut în 2012, al doilea an de activitate, venituri de apro