Cargus, una dintre cele mai mari companii de curierat intern din România, a înregistrat o creștere de 30% a livrărilor în prima jumătate a anului 2013, în comparație cu aceeași perioadă a anului trecut.
Evoluția pozitivă este datorată parțial expansiunii continue a sectorului de comerț electronic din România, oferind companiei de curierat volume cu 50% mai mari din livrări generate de comerțul online. Produse noi, precum EXPRESS BOX și EXPRESS DOX, care includ ambalaj gratuit pentru clienții Cargus pentru colete de până la 10 kilograme, livrarea în zilele de luni a expedierilor colectate sâmbătă și duminică, au fost introduse cu succes pe piața din România.
Gian Sharp, CEO Cargus, susține că abordarea specifică a Cargus pentru sectorul de curierat intern reprezintă un alt factor cheie al rezultatelor obținute:
“Nu oferim doar un serviciu de curierat, ci un parteneriat complet, care integrează soluții de IT, comerț electronic și management al relațiilor cu clienții. Felul în care majoritatea clienților noștri își desfășoară activitatea s-a schimbat, iar noi evoluăm în același ritm.”
Pentru cea de-a doua jumătate a anului 2013, compania se așteaptă la o creștere semnificativă a volumelor în lunile noiembrie și decembrie, în special datorită faptului că Black Friday devine, cu fiecare an, tot mai populară în România.
“Luna decembrie a anului trecut a fost cea mai bună din istoria Cargus, însă ne așteptăm ca această iarnă să o depășească. Cea mai aglomerată perioadă a anului începe o dată cu luna noiembrie, cu Black Friday, și continuă pe parcursul sărbătorilor de iarnă. Ne așteptăm la o creștere cu aproximativ 50% față de anul trecut“, a explicat Gian Sharp, CEO Cargus.