Hornbach România a anunţat că 40% din vânzările de vopsele sunt generate de mărcile proprii ale retailerului de materiale de construcţii şi grădinărit, se arată într-un comunicat al companiei, remis ieri redacţiei. "Vopselele din marca proprie au început să fie tot mai căutate de către clienţii noştri, depăşind peste 40% din vânzările totale pe acest segment. Acest lucru se datorează în primul rând gamei variate şi diversificate de care dispunem, de la vopseaua clasică de diferite nuanţe, la cea antimucegai, cu latex, acrilică sau cu diferite efecte", a declarat, în comunicat, Mugurel-Horia Rusu, directorul general al Hornbach România. În ceea ce priveşte bugetul pe care îl alocă românii pentru realizarea unei vopsiri a pereţilor, calculele Hornbach arată că, pentru un apartament mediu de două camere, costul este cuprins între 89 de lei şi 199 de lei, în funcţie de tipul de produs ales. "În general, recomandăm clienţilor noştri să opteze pentru o vopsea de calitate pentru zugrăvirea locuinţei. În ciuda faptului că aceasta are un preţ uşor mai ridicat, conferă lucrării o durabilitate mult mai bună şi are un grad mai mare de acoperire, lăsând aspectul peretelui uniform", a afirmat Mugurel-Horia Rusu, adăugând că majoritatea clienţilor sunt atraşi de pachetele speciale care oferă pensula sau amorsa gratuit.
În România, Hornbach a deschis primul magazin în 2007, iar în acest moment deţine cinci magazine: trei în Bucureşti (Berceni, Militari şi Baloteşti), unul în Braşov şi unul în Timişoara.
Hornbach România a anunţat că 40% din vânzările de vopsele sunt generate de mărcile proprii ale retailerului de materiale de construcţii şi grădinărit, se arată într-un comunicat al companiei, remis ieri redacţiei. "Vopselele din marca proprie au început să fie tot mai căutate de către clienţii noştri, depăşind peste 40% din vânzările totale pe acest segment. Acest luc