Cei care au spus la vremea respectiva ca Ministerul Transporturilor va fi o piatra de moara legata de gatul PNL probabil ca stiau pe ce se bazeaza. A trecut mai bine de un an de la preluarea puterii de catre USL si problemele legate de acest minister sunt departe de a fi rezolvate. Ele risca sa arunce in aer intreaga constructie politica facuta sa dainuiasca pana la sfarsitul anului 2019. Cel putin asa este stipulat in acte.
La prima vedere, vinovatii principali pentru criza de la Transporturi
sunt liberalii. Mai precis, incapatanarea presedintelui Crin Antonescu de a nominaliza doar cunoscuti din anturajul sau, ignorand faptul ca prin PNL sigur se afla un profesionist capabil, corect si cinstit, dispus sa se inhame la munca.
Toate sondajele din vara aceasta arata ca PNL coboara lent, dar sigur in preferintele electoratului. Presa ostila il macina cu tenacitate pe Antonescu, lovindu-l din toate pozitiile, pe drept si pe nedrept, in incercarea de-ai zadarnici urcarea pe tronul de la Cotroceni.
Obiectivul este punctual, dar loviturile asupra lui Antonescu zdruncina din temelii intreaga constructie, scopul principal al tuturor adversarilor fiind acela de destramare a USL. Paradoxal, cel mai consistent ajutor primit de opozitie in atingerea acestor scopuri vine chiar din partea lui Antonescu.
Deja au aparut lozincile PNL = PeNaLi, dupa ce trei persoane nominalizate de Antonescu si apropiatii sai pentru postul de ministru al Transporturilor au facut cunostinta cu procurorii DNA. In aceste conditii este normal ca adversarii politici sa speculeze la maximum gafele si balbele impardonabile facute in numele unor interese de gasca.
Relu Fenechiu a facut afaceri oneroase cu statul, pe care l-a inselat si pradat intr-o maniera specifica marilor banditi medievali, care atacau postalioanele ce treceau prin paduri sau locu