În condiţiile actuale de pe piaţa muncii, interviurile de angajare au devenit pentru candidaţi o adevărată competiţie
Cu toate acestea, există candidaţi care atrag încă de la început atenţia angajatorilor, prin anumite abilităţi
În condiţiile actuale de pe piaţa muncii, interviurile de angajare au devenit pentru candidaţi o adevărată competiţie, în care fiecare foloseşte toate mijloacele de care dispune pentru a obţine premiul cel mare: postul vacant. Din acest motiv, vă vom prezenta mai jos care sunt abilităţile pe care angajatorii le caută cel mai des la candidaţii pe care îi intervievează.
"Nici pentru angajatori nu este uşor, după sute de CV-uri citite şi câteva zeci de persoane intervievate, să-şi amintească profilul şi calităţile fiecărui candidat în parte, cu atât mai mult cu cât acestora nu le sunt acordate mai mult de 30-40 de minute pentru a-şi expune toate punctele forte. Cu toate acestea, există candidaţi care atrag încă de la început atenţia angajatorilor. Aceştia au ceva în comun, au calităţi care plac angajatorilor şi care le suscită interesul pentru candidaţii respectivi", subliniază specialiştii în resurse umane de la recrutăm.ro, care ne prezintă şapte calităţi-cheie pentru valorificarea candidaturii în ceea ce priveşte locurile de muncă.
1. Candidaţii preferaţi ai angajatorilor au obiective precise
Deşi întrebarea "Unde te vezi în 3-5 ani?" este considerată de-a dreptul enervantă de către majoritatea candidaţilor care îşi caută un loc de muncă, răspunsul dat la această întrebare este considerat important de către recrutori, având în vedere că răspunsul care îi enervează cel mai mult pe angajatori este "Nu ştiu", "Nu m-am gândit". Candidaţii care nu au nişte obiective precise pentru viitor, fie ele profesionale sau personale, sunt adesea percepuţi ca fiind mai puţin motivaţi decât alţii.
2.