Cargus, al doilea mare jucator pe piata de curierat din Romania, a inregistrat o crestere de 30% a livrarilor in prima jumatate a anului 2013, iar estimarile pentru finalul anului sunt optimiste, o crestere de 50%.
Evolutia pozitiva este datorata partial expansiunii continue a sectorului de comert electronic din Romania, oferind companiei de curierat volume cu 50% mai mari din livrari generate de comertul online. Produse noi, precum Express Box si Express Dox, care includ ambalaj gratuit pentru clientii Cargus pentru colete de pana la 10 kilograme, livrarea in zilele de luni a expedierilor colectate sambata si duminica, au fost introduse cu succes pe piata din Romania.
Pentru cea de-a doua jumatate a anului 2013, compania se asteapta la o crestere semnificativa a volumelor in lunile noiembrie si decembrie, in special datorita faptului ca Black Friday devine, cu fiecare an, tot mai populara in Romania.
Citeste si:Piata de curierat stagneaza la 200 mil. euro. Cum au fost Sarbatorile pentru coletaria romaneascaCine sunt cei mai mari jucatori din curieratPrima solutie de e-payment cu card bancar din curierat
“Luna decembrie a anului trecut a fost cea mai buna din istoria Cargus, insa ne asteptam ca aceasta iarna sa o depaseasca. Cea mai aglomerata perioada a anului incepe o data cu luna noiembrie, cu Black Friday, si continua pe parcursul sarbatorilor de iarna. Ne asteptam la o crestere cu aproximativ 50% fata de anul trecut“, a explicat Gian Sharp, CEO Cargus.
Cargus International este una dintre cele mai mari companii de pe piata de curierat intern din Romania. Fondata in 1991, Cargus a fost prima companie de curierat din Romania, iar in prezent detine si utilizeaza singura retea nationala de centre si depozite si o flota de peste 700 de vehicule de curierat. Cargus are peste 1.000 de angajati in curierat si a avut vanzari de peste 20 de mi