În timp ce lansează proiecte de sute de milioane de lei pentru variante de ocolire la Ștei sau Aleșd, CNADNR a abandonat total centura Bucureștiului, unul din cele mai aglomerate și mai importante drumuri din țară
Roțile scârțâie ușor, se aude un pufăit și tirul cu numere de Istanbul se oprește aplecându-și cabina în față și apoi în spate. În față se întinde o coloană nesfârșită de mașini, iar în dreapta calea ferată mărginită de bălării, dincolo de care se întind cartierele noi, cu vile colorate și blocuri pe jumătate goale. Șoferul se lasă pe spătarul scaunului, își aprinde o țigară și privește plictisit cum vehiculele din fața sa se târăsc în ritm de melc. În câteva minute, pe lângă camion încep să mișune vânzători ambulanți. Unii îi oferă telefoane mobile pirat sau CD-uri cu manele, alții vântură coperți de talon, parasolare sau odorizante auto. Ca să treacă timpul, șoferul cere o pereche de adidași de la un băiat care poartă atârnate de gât mai multe perechi de încălțări, o cercetează atent vreo jumătate de minut, după care i-o returnează vânzătorului dând lent din cap a nu.
Suntem pe centura Bucureștiului, înaintea celebrei intersecții de la Domnești. „Duminica sau noaptea se merge bine. În rest, pentru că traficul de pe centură trebuie să cedeze trecerea celor care circulă între Domnești și București, din cauza traversării la nivel peste calea ferată, se fac niște cozi imense. Am stat într-o zi și 55 de minute, dar un prieten care este camionagiu mi-a povestit de cozi care începeau la Măgurele și de două ore petrecute în ambuteiaj“, spune Marian Tudose, care face zilnic naveta pe aici spre biroul său situat undeva lângă autostrada spre Pitești.
Soluția pentru intersecția de la Domnești, la fel ca și pentru celelalte puncte în care traficul pe varianta de ocolire a Bucureștiului se gâtuie, este simplă și nu a existat min