Numărul de turişti în staţiunea Mamaia a crescut în acest sezon estival cu până la 5 la sută, dar a scăzut în sudul litoralului, spune preşedintele Asociaţiei Litoral - Delta Dunării, Corina Martin. Partea mai puţin bună, spune ea, e că românii au cheltuit mai puţin în această vară pe litoral.
Pentru că în vara care a trecut românii au ales litoralul românesc în locul altor zone de la mare, cei care se ocupă de turism spun că vor continua campania de promovare a acestei destinaţii turistice. Ca şi în alţi ani, aminteşte preşedintele Asociaţiei Litoral - Delta Dunării, mulţi turişti au ales partea de nord a litoralului românesc, adică staţiunea Mamaia. În acest caz se poate contabiliza un plus de cinci procente faţă de sezonul trecut, spune Corina Martin.
În schimb, nu la fel de bune sunt datele financiare. Mai mulţi turişti, dar cu mai puţini bani de cheltuit, anunţă preşedintele Asociaţiei Litoral - Delta Dunării. Românii au avut un buget de vacanţă mai redus faţă de anul trecut, adică au consumat mai puţin pe litoralul românesc, spune Corina Martin.
Cât priveşte sezonul viitor, Corina Martin e de părere că tarifele nu vor creşte în 2014. “Nu avem estimate, din ceea ce am discutat cu hotelierii şi cu agenţiile de turism, creşteri pentru anul viitor. Suntem prudenţi în continuare, nu avem motive să ne gândim acum la creşteri de tarife sau la creşteri de profit, nici vorbă, trebuie să consolidăm această creştere mică pe care am înregistrat-o cel puţin pe Mamaia în acest sezon”, a spus preşedintele Asociaţiei Litoral - Delta Dunării.
Numărul de turişti în staţiunea Mamaia a crescut în acest sezon estival cu până la 5 la sută, dar a scăzut în sudul litoralului, spune preşedintele Asociaţiei Litoral - Delta Dunării, Corina Martin. Partea mai puţin bună, spune ea, e că românii au cheltuit mai puţin în această vară pe litoral.
Pentru că