Timbrul de mediu a distrus producatorii de componente auto si a afectat considerabil vanzarile celor doi mari producatori auto din Romania. a spus la o conferinta de presa organizata de capital.ro, presedintele ACAROM, Constantin Stroe care detine si functia de vicepresedinte la Dacia.
"Piata este catastrofala. Este un dezastru. Singurul lucru care ne-a salvat a fost exportul. Cu 80.000 de masini vandute in 2012 comparativ cu 351.000 in 2007 nu poate fi facuta o comparatie. Nu sunt dusmanul celor care vand masini second-hand, dar nu ma pot impaca cu aceasta realitate criminala. Cum sa tii doi producatori intr-o tara al caror loc pe piata se duce sub 11", se intreaba Stroe.
Un alt motiv care a dus la situatia de acum, potrivit lui Stroe, este taxa pe poluare. "Acest timbru de mediu ne-a distrus. Stiu ca unele decizii sunt politice, dar cum sa incurajezi dezvoltarea cand ai o piata care nu spune nimic",a sustinut el, in numele producatorilor de componente auto afectati direct si indirect de scaderea pietei de autoturisme noi. Timbrul de mediu a distrus producatorii de componente auto si a afectat considerabil vanzarile celor doi mari producatori auto din Romania. a spus la o conferinta de presa organizata de capital.ro, presedintele ACAROM, Constantin Stroe care detine si functia de vicepresedinte la Dacia.
"Piata este catastrofala. Este un dezastru. Singurul lucru care ne-a salvat a fost exportul. Cu 80.000 de masini vandute in 2012 comparativ cu 351.000 in 2007 nu poate fi facuta o comparatie. Nu sunt dusmanul celor care vand masini second-hand, dar nu ma pot impaca cu aceasta realitate criminala. Cum sa tii doi producatori intr-o tara al caror loc pe piata se duce sub 11", se intreaba Stroe.
Un alt motiv care a dus la situatia de acum, potrivit lui Stroe, este taxa pe poluare. "Acest timbru de mediu ne-a distrus. Stiu ca u