Pe de alta parte, compania inregistra la sfarsitul primului semestru sub 2% din vanzarile de televizoare la nivel local, managementul dorindu-si ca in urmatorii doi, trei ani Sharp sa ajunga la o cota de 5%.
Romanii au cumparat anul trecut in jur de 846.000 de televizoare, mai putin cu 1,6% fata de 2011, potrivit datelor oferite Wall-Street.ro de catre compania de cercetare GFK Romania. Dintre acestea, circa 750.000 de exemplare au fost cu ecran plat (LCD, LED, plasma, 3D, Smart TV), iar restul de 96.000 cu tub catodic (CRT).
“Piata de televizoare va fi anul acesta la nivelul anul trecut, atat ca volum, dar si ca valoare”, a explicat Bogdan Pasat, manager de vanzari si marketing pentru Sharp Romania si Bulgaria.
La finalul lui iulie compania a lansat o noua gama de televizoare in Romania, acestea avand diagonale intre 22 si 90 de inch (intre 55,8 si 228 de centimetri). De asemenea, pretul lor variaza de la 700 la 60.000 de lei
"In august, prima luna dupa lansare, am vandut cinci televizoare la pret de 60.000 de lei", a declarat Pasat. El nu a precizat care este targetul de vanzari pana la finalul acestui an.Televizoarele inseamna 60-70% din vanzarile Sharp in Romania
Televizoarele reprezinta in jur de 60-70% din veniturile Sharp in Romania, cifra fiind similara in toate filialele Sharp din Europa de Est. Pe locurile urmatoare se afla vanzarile de echipamente de birou, audio, frigidere, aparate de aer conditionat si cuptoare cu microunde.
Citeste si:Cati romani se uita la televizor in timpul serviciuluiApple lucreaza la un prototip de televizor al viitoruluiHP TX2: Laptop, tableta si televizor
De asemenea, in urmatorii doi-trei ani compania vrea sa ajunga la venituri de circa 8-10 milioane de euro pe an. Conducerea Sharp nu a precizat care este cifrqa de afaceri a producatorului in prezent.Birou local la Bucuresti @N