Auditoriul jocului Candy Crash Saga a crescut atat de repede, incat algoritmul utilizat de serviciul de estimare AppData s-a dovedit depasit. Prin urmare, algoritmul a fost schimbat.
Popularitatea jocului Candy Crash Saga a determinat revizuirea algoritmului de estimare a auditoriului folosit de AppData, a recunoscut pentru Wall Street Journal directorul general al AppData, Scott Bialous. AppDate inregistreaza numarul participantilor la jocurile si aplicatiile care folosesc Facebook.
Bialous afirma ca auditoriul Candy Crash Saga a crescut atat de rapid comparativ cu alte jocuri, incat algoritmul utilizat s-a dovedit absolut nepotrivit. „Cifrele au sarit in stratosfera”, a declarat Bialous. Potrivit noului algoritm, numai in ultima luna Candy Crash Saga a fost jucat de 132,4 milioane de oameni.
Autorul jocului este compania King din Marea Britanie. Ea a adaptat versiunea de browser a jocului pentru reteaua de socializare Facebook, unde a fost lansat la 12 aprilie 2012, versiunea pentru mobil si tablele aparand in noiembrie.
In martie 2013, Candy Crash Caga a devenit cel mai popular joc pe Facebook, devansant FarmVille2 de la Zynga. Potrivit datelor revizuite ale AppData, auditoriul lunal al tuturor jocurilor create de King s-a ridicat la 249,9 milioane de persoane, aproape dublu fata de Zynga – 125,5 milioane de oameni.