Nouă din zece români cunosc detalii legate de Smart TV-uri, în timp ce doar patru din zece români cu acces la internet au auzit până acum de "cloud storage" sau de "stocarea în cloud", arată rezultate unui studiu GfK.
Din totalul celor care au participat la realizarea studiului, 83% spun că şi-ar dori să deţină un Smart TV şi 88% îl consideră util. "Aceste intenţii confirmă de altfel datele de vânzări monitorizate de studiul GfK TEMAX care arată că în 2012 numărul de smart TV-uri achiziţionate de români a crescut de trei ori faţă de 2011", explică reprezentanţii GfK.
O mare parte a persoanele intervievate în cadrul studiului consideră, totodată, cloud-ul o modalitate utilă de stocare a datelor şi mai bine de jumătate dintre ele susţin că deşi nu utilizează la ora actuală serviciul de "cloud storage" şi-ar dori să apeleze la el pe viitor.
Românii se arată interesaţi şi de posibilitatea de a plăti cumpărăturile cu ajutorul smartphone-urilor sau prin Google Wallet şi spun, în mare parte, că îşi doresc să utilizeze pe viitor aceste variante.
Studiul a fost realizat online, pe un eşantion de 524 persoane utilizatoare de internet din mediul urban, cu vârsta cuprinsă între 15 şi 54 ani.
Nouă din zece români cunosc detalii legate de Smart TV-uri, în timp ce doar patru din zece români cu acces la internet au auzit până acum de "cloud storage" sau de "stocarea în cloud", arată rezultate unui studiu GfK.
Din totalul celor care au participat la realizarea studiului, 83% spun că şi-ar dori să deţină un Smart TV şi 88% îl consideră util. "Aceste intenţii confirmă de altfel datele de vânzări monitorizate de studiul GfK TEMAX care arată că în 2012 numărul de smart TV-uri achiziţionate de români a crescut de trei ori faţă de 2011", explică reprezentanţii GfK.
O mare parte a persoanele intervievate în cadrul studiului consideră, totodată