TIMIŞOARA. Ore răzleţe în multe şcoli din mediul rural, profesorii se luptă să obţină cursuri cât mai aproape de casă. Avem 1 061 de norme şi fracţiuni de normă care sunt neocupate, din acestea 361 sunt catedre complete, 662 sunt incomplete. Posturi neocupate şi incomplete 59 de posturi sunt formate dintr-o oră, 124 de norme sunt formate din câte 2 ore, 73 din câte 3 ore, 93 din câte 4 ore. La completare de normă 12 posturi au fost atribuite în 28 august, pentru detaşare în interesul învăţământului 17 posturi au fost date, 3 detaşări la cerere prin concurs, 46 detaşări la cerere prin detaşări specifice, 88 în interesul învăţământului, 401 posturi au fost ocupate pe perioadă determinată. Dacă nu se ocupă posturile se pot organiza concursuri la nivelul unităţii de învăţământ, spune Aura Danielescu, inspector şcolar general adjunct în cadrul ISJ Timiş. În 6 septembrie la Liceul Henri Coandă va avea loc o altă şedinţă publică. Dacă mai sunt locuri libere atribuirea catedrelor se va face către pensionari.
TIMIŞOARA. Ore răzleţe în multe şcoli din mediul rural, profesorii se luptă să obţină cursuri cât mai aproape de casă. Avem 1 061 de norme şi fracţiuni de normă care sunt neocupate, din acestea 361 sunt catedre complete, 662 sunt incomplete. Posturi neocupate şi incomplete 59 de posturi sunt formate dintr-o oră, 124 de norme sunt formate din câte 2 ore, 73 din câte 3 ore, 93 din câte 4 ore. La completare de normă 12 posturi au fost atribuite în 28 august, pentru detaşare în interesul învăţământului 17 posturi au fost date, 3 detaşări la cerere prin concurs, 46 detaşări la cerere prin detaşări specifice, 88 în interesul învăţământului, 401 posturi au fost ocupate pe perioadă determinată. Dacă nu se ocupă posturile se pot organiza concursuri la nivelul unităţii de învăţământ, spune Aura Danielescu, inspector şcolar general adjunct în cadrul ISJ Timiş. În 6