Topul contractelor cu bani publici in 2013. Cine sunt marii castigatori. Cele mai mari patru contracte incheiate de stat in prima jumatate a anului au o valoare totala de 2,3 miliarde de lei. Cei mai multi bani au fost alocati pentru reabilitarea unui tronson de cale ferata. Cel mai mare contract de achizitii publice din prima jumatate a acestui an a fost atribuit de catre Compania Nationala Cai Ferate CFR SA, in urma unor licitatii "cu cantec", scrie Economica.net.
UE vrea limitatoare de viteza care sa nu permita masinilor sa depaseasca 112 km/ora. Transportator roman: "As vrea sa vad o Dacie dotata cu asa ceva!". O initiativa de directiva europeana prevede dotarea din fabrica a fiecarui autoturism cu un sistem video care nu doar sa faca imposibila circularea cu peste 112 km/ora, dar care sa adapteze automat viteza de deplasare in functie de limitarile afisate pe fiecare portiune de drum. Posesorii de autoturisme vechi, fara acest dispozitiv, ar putea fi obligati sa monteze sistemul in service, scrie Adevarul.
Gruia Stoica, in locomotiva CFR Marfa. Semnele de intrebare care au umbrit inca de la inceput procedura de privatizare a CFR Marfa au insotit acest proces pana la final, vanzarea a peste jumatate din actiunile operatorului feroviar de marfa fiind facuta de un secretar de stat. Desi prezenta la eveniment, Ramona Manescu, proaspatul ministru al transporturilor, nu si-a asumat privatizarea CFR Marfa, contractul de vanzare-cumparare fiind semnat de secretarul de stat Cristian Ghibu, scrie Bursa.
Biblia insolventelor a fost facuta publica. Cele mai importante schimbari din ultimii 20 de ani. Codul Insolventei, primul document de acest tip din Europa, a fost lansat in dezbatere publica pe site-ul Ministerului Justitiei. Apar modificari semnificative, majoritatea orientate inspre limitarea posibilitatilor ca insolventa sa fie utilizat