In intervalul 1 ianuarie – 1 iulie 2013 au fost scrise 3.032 de articole, fata de cele 3.907 in primele sase luni din 2012.GSK - cea mai vizibila companie
GlaxoSmithKline (GSK) a beneficiat de cea mai mare expunere in mass-media online in perioada analizata, cu un coverage de 812 articole publicate. Ziua de varf in functie de numarul de aparitii online a fost 27 iunie 2013, a doua zi de la anuntul ca GSK va renunta la fabrica de medicamente de la Brasov. In aceasta zi, au fost publicate 166 de articole despre compania farmaceutica.Top zece companii in 2013 vs 2012
Comparand rezultatele din prima jumatate a anului in curs referitoare la vizibilitatea GSK cu datele corespunzatoare perioadei similare de anul trecut, in 2013 s-a discutat mai putin despre aceasta companie – 812 aparitii, fata de 1.168 de articole in 2012.
O singura companie farmaceutica a beneficiat de acoperire media online mai mare in 2013. Abbott, al zecelea cel mai important jucator din clasament**, a avut 158 de aparitii in primele sase luni ale anului curent, in crestere de la 29 de aparitii in perioada similara din 2012.
Sanofi, liderul pietei de medicamente**, s-a confruntat cu cea mai semnificativa scadere de vizibilitate in mass-media online. In perioada analizata din 2013, au fost scrise 365 de articole despre Sanofi, in timp ce in primele sase luni din 2012 au aparut 624 de articole. Citeste si:Cele mai mari 15 agentii de media au scazut cu aproape 180 mil. euro in crizaIstoria social media: de unde isi trag radacinile Facebook sau Twitter [INFOGRAFIC]Media Fact Book 2013: Performance media, cea mai mare crestere a bugetelor de publicitate atrase in 2012
Principalele teme conexe industriei farmaceutice abordate anul acesta in mass-media au fost termenele de plata ale medicamentelor (3.745 aparitii), redeschiderea listei de medicamente compensate (1.840 apari