Bucureşti, 4 septembrie. Doncafé lansează o nouă campanie de comunicare, dedicată consumatoarelor de cafea instant.
Mergând în casele româncelor consumatoare de cafea instant şi stând de vorbă cu ele, Doncafé a ajuns să cunoască foarte bine femeia modernă. Inspirat de sugestiile venite direct de la consumatori, Doncafé continuă platforma "Momentul tău Doncafé" şi aduce la viaţă o nouă poveste emoţionantă, ce completează portretul femeii moderne, explicând totodată rolul Doncafé în viaţa ei. Campania este semnată de echipa McCann Worldwide.
„Noua campanie construieşte în continuare pe platforma <
Dacă în prima execuţie, Doncafé celebra femeia care punea pe primul plan nevoile familiei şi ale prietenilor, noul spot ne vorbeşte despre modul în care femeile fac faţă în primul rând responsabilităţilor carierei, dar şi ale familiei şi casei.
Fie că este vorba de pregătirea pachetului pentru şcoală al copilului, de cursa pentru a ajunge la timp în locurile stabilite, de întâlniri presante la birou sau proiecte ce trebuie finalizate