Anuntul a fost facut, in premiera, in cadrul emisiunii Start-up Wall-Street.ro de la Radio Lynx. Emisiunea se difuzeaza in fiecare miercuri incepand cu ora 11:30 si este moderata de jurnalistul Claudiu Vrinceanu (vrinceanu.ro).
Veniturile WatchShop.ro se ridica la circa 500.000 de euro, conform datelor de la Ministerul de Finante. Pentru anul in curs, pe fondul evolutiei pietei de comert electronic dar si a investitiilor continue in promovare, Mihai Patrascu, seful EvoMag.ro, estimeaza dublarea afacerilor.
“Practic, in doi ani am reusit sa acoperim aproape jumatate din piata de livrari online de ceasuri”, subliniaza el.
Valoarea tranzactiei s-a ridicat la cateva zeci de mii de euro.
Cel mai scump ceas achizitionat pe WatchShop.ro a fost de 2.000 de euro.
Mai recent, in urma cu aproape doua luni, EvoMag a achizitionat magazinul de jucarii online Toyz.ro, o alta nisa pe care Mihai Patrascu o considera de viitor.
“Acest business avea in spate opt ani. Achizitia a costat mai mult, dublu fata de WatchShop.ro”, spune el.
El estimeaza din acest magazin venituri mai mici, de 3-400.000 de euro pana la finalul anului, subliniind insa ca “potentialul este fantastic de mare”. Achizitiile nu se vor opri aici
Seful companiei spune ca mai urmareste cateva site-uri avand dezvoltate cateva discutii care s-ar putea finaliza prin noi achizitii. “Asteptam sa vedem cum se vor finaliza. Suntem foarte deschisi in a investi si a ne pune amprenta pe noi business-uri, atata timp cat magazinele respective au nevoie de noi”, spune el.
Investitiile in cele doua magazine online au fost facute din resurse proprii, profitul EvoMag fiind reinvestit continuu, spune Patrascu.
Atunci cand vrei sa cumperi un magazin online trebuie sa urmaresti mai multi factori – numarul si gama de produse vandute, numarul de tranzactii, traficul, rata de retentie