O companie aeriană arabă a decis să dea o mână de ajutor pasagerilor care călătoresc în familie şi au trimis însoţitoarele de bord să urmeze cursuri de pregătire ca dădacă. Pe lângă serviabilitate şi atitudinea relaxată, stewardesele liniei aeriene Etihad Airways vor trebui, de acum înainte, să aplice cele mai eficiente metode de a-i calma pe cei mici şi să înveţe trucuri magice.
Oficialii companiei aeriane din Emiratele Arabe Unite au anunţat că personalul feminin angajat va deţine o nouă calificare profesională. Potrivit declaraţiilor acestora, 300 de persoane de sex feminin din totalul însoţitorilor de bord au fost deja instruite să lucreze cu copiii şi sunt pregătite să aibă grijă de aceştia pe tot parcursul zborului. Aceeaşi reprezentanţi au mai adăugat că, până la sfârşitul anului, compania şi-a propus să relizeze cursuri de pregătire pentru încă 200 de anjagate.
Întrebat de jurnaliştii codianului „Daily Mail“ care au fost criteriile de selecţie a cursanţilor, reprezentantului liniei aviatice Etihad Airways a declarat că toţi cei 300 de voluntari care au finalizat programul aveau experienţă în îngrijirea copiilor.
Stewardesele angajate pe post de dădacă vor purta o uniformă portocalie şi vor fi de ajutor atât pentru micuţi, cât şi pentru părinţi. Mai mult, compania pune la dispoziţia copiilor pachete distractive complete, de la materiale pentru desen, până la „bone“ cu abilităţi de magicieni.
La începutul lunii august, concluziile unui sondaj au arătat că unul din trei pasageri ar cumpăra un bilet de avion mai scump dacă, în acest fel, ar scăpa de gălăgia celor mici. Potrivit rezultatelor unui sondaj realizat de site-ul de călătorii TripAdvisor, 22% din cei care călătoresc cu avionul ar fi dispuşi să plătească costuri suplimentare pentru a scăpa de ţipetele copiilor.