Din 6 septembrie, Moise Guran demarează un nou proiect la TVR 1 şi TVR+, o campanie pentru susţinerea produselor fabricate în România. Campania „Clubul celor care muncesc în România” va fi difuzată sub forma unei serii de fillere, pe care telespectatorii le vor putea urmări, în luna septembrie, în fiecare vineri, de la orele 14.55, 18.55 sau 20.55, urmând ca din luna octombrie acestea să fie difuzate de luni până vineri.
Materialele sunt produse jurnalistice filmate de Moise Guran în fabrici şi uzine, cu personaje reale, în situaţii obişnuite de viaţă, care ajung să conştientizeze că, dacă îşi cheltuiesc banii pe produse româneşti, plătesc, de fapt, salariul unui alt român. Sunt filme scurte, cu o durată de aproximativ 3 minute, practic scurte lecţii de economie elementară, menite să schimbe optica românilor în legătură cu produsele româneşti.
„Indiferent de numele său, indiferent de numele patronului care îl face, un produs românesc este un produs care dă de lucru oamenilor din România. Clubul celor care muncesc în România este o campanie de retrezire a conştiinţei naţionale şi de stimulare a muncii. Le arătăm oamenilor drumul produselor din fabrică şi până la raft, şi înapoi – de la opţiunea de cumpărăre şi până la locul de muncă astfel creat”, explică Moise Guran.
Moise a convins mai multe companii puternice şi de tradiţie din România să se alăture TVR pentru susţinerea acestei campanii. Între ele se numără Petrom, Dacia, Banca Transilvania, Carpatcement şi multe altele.
Filmul difuzat pe 6 septembrie în cadrul campaniei „Clubul celor care muncesc în România” are ca personaj un electrician care, în drum spre casă, se opreşte la magazin să-şi cumpere spaghete. Jurnalistul îl preia în momentul în care omul este în dilemă privind opţiunea de la raft. Îl duce într-o fabrică românească de paste făinoase, unde un inginer îi explică mai multe des