In minutul de aur, 2.168.000 de romani erau in fata micilor ecrane urmarind serialul de la Kanal D
Primul episod din cel de-al treilea sezon al serialului “Suleyman Magnificul – sub domnia iubirii” a atins un rating mediu de 10.7% si o cota de piata de 22.5%, target: All Urban. 1.720.000 de romani au urmarit cu sufletul la gura intrigile de la palatul lui Suleyman Magnificul. In minutul de aur, atins la ora 22.04, 2.168.000 de romani erau in fata micilor ecrane urmarind serialul “Suleyman Magnificul – sub domnia iubirii”. Nici emisiunea “WOWBiz” nu si-a dezamagit publicul fidel, fiind si marti seara, pe primul loc in preferintele romanilor. In intervalul 22.15 – 24.45, Kanal D a inregistrat un rating mediu de 4.3% si un share de 13.7%, pe targetul All Urban, conform datelor furnizate de Kantar Media.
Kanal D a fost, lider de audienta, marti, 3 septembrie. Emisiunea “Draga mea prietena”, “Stirile Kanal D” de pranz, debutul noului sezon al serialului fenomen “Suleyman Magnificul – sub domnia iubirii”, dar si cel mai iubit late-night show al noptii, “WOWBiz”, au reusit sa cucereasca publicul. Marti, 3 septembrie, Kanal D a fost lider de audienta in intervalul 10.00 – 13.00, cu emisiunea “Draga mea prietena” prezentata de Cristina Cioran si Paula Chirila, dar si cu “Stirile Kanal D” prezentate de Raluca Lazarut la pranz, inregistrand un rating mediu de 1.2% si o cota de piata de 10.0%, target: 18-49 Urban, conform datelor furnizate de Kantar Media.