Back to School - campanie de toamnă Oktal.ro, cu promoţii la sute de produse
Comunicat de presă – Bucureşti, 4 septembrie 2013
Magazinul online Oktal.ro a anunţat lansarea primei campanii specifice toamnei, în contextul întoarcerii din "vacanţa mare". Campania "Back to School" aduce în prim-plan laptop-uri şi tablete la preţuri promoţionale, pe toate categoriile de preţ şi performanţă, iar magazinul promite consultanţă gratuită pentru toţi clienţii, propunându-şi să vină în special în ajutorul părinţilor care îşi doresc să aleagă dispozitivele potrivite pentru copii.
"În retail, "Back to School" este prilej de promoţii la produsele de maximă necesitate pentru elevi şi studenţi, moment de care pot profita însă şi persoanele care au trecut deja de perioada emoţiilor
specifice începutului de an şcolar. Pentru unii, vara înseamnă vacanţă veritabilă, lipsită de griji, în timp ce pentru alţii înseamnă cel mult nişte săptămâni de concediu... Laptop-urile şi tabletele la
super-preţuri ne bucură însă pe toţi, indiferent de vârstă", subliniază reprezentanţii Oktal.ro.
Tabletele au devenit gadget-uri cumpărate tot mai mult de părinţi, de la vârste tot mai mici ale copiilor. Tendinţa se observă pe plan internaţional, dar şi în România, unde există şcoli private ce au
trecut deja la învăţământul digital. Oferite copiilor cu măsură şi sub supravegherea părinţilor, dispozitivele inteligente pot contribui în mod activ la educaţia copiilor, prin jocurile educaţionale şi
prin aplicaţii ce stimulează creativitatea şi alimentează cultura generală.
Segmentul de laptop-uri este cel mai dezvoltat în oferta magazinului Oktal.ro, consacrat pe piaţa online drept un lider pe acest sector. "Multe persoane consideră Oktal.ro un magazin de laptopuri.
Chiar dacă suntem un magazin online complet, acest "supra-