Carrefour România şi-a extins reţeaua de magazine de proximitate Express cu trei noi unităţi operate în franciză, două în Bucureşti, prin colaborarea cu firma Traditional Ecologic, şi una în Braşov, prin parteneriatul cu RostCom, a anunţat retailerul.
Cele două magazine din Bucureşti Express Unirii şi Express Chişinău au suprafeţe de 53 de metri pătraţi şi respectiv 36 de metri pătraţi, şi cuprind aproximativ 2.000 de produse, în timp ce unitatea din Braşov, Express RostCom Mircea cel Bătrân, are 101 metri pătraţi şi însumează 3.000 de produse. Astfel, numărul de unităţi în acest format se ridică la 35, dintre care trei magazine operate în sistem integrat şi 32 în franciză.
În iulie, Carrefour a încheiat două noi parteneriate cu lanţurile locale de magazine, Rost Com din Braşov şi Traditional Ecologic din zona Bucureşti-Ilfov, împreună deţinând 20 de unităţi, care urmează să fie integrate de retailerul francez şi operate în regim de franciză sub brandul Express.
Grupul francez Carrefour are în România 129 de magazine, dintre care 24 de hipermarketuri Carrefour, 69 de supermarketuri Market, 35 de magazine de proximitate Express şi un magazin online. Retailerul a avut anul trecut pe piaţa românească vânzări de 986 milioane euro, fără TVA, cu 3% mai mari faţă de valoarea din 2011. În august, compania a anunţat că va deschide la finele anului un hipermarket la Galaţi.
Acest articol a apărut în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 06.09.2013
Carrefour România şi-a extins reţeaua de magazine de proximitate Express cu trei noi unităţi operate în franciză, două în Bucureşti, prin colaborarea cu firma Traditional Ecologic, şi una în Braşov, prin parteneriatul cu RostCom, a anunţat retailerul.
Cele două magazine din Bucureşti Express Unirii şi Express Chişinău au suprafeţe de 53 de metri pătraţi şi respectiv 36 de metri păt